Weekend - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Eline

01 September 2012 | Costa Rica, San José

Ik weet dat ik laat ben met mijn verslag voor dit weekend, want het is ondertussen al zaterdagnamiddag. Het was niet nodig jullie mijn plannen door te geven gezien ik het volledige weekend thuis blijf (in San José). Gisteren (vrijdag), ben ik samen met enkele vriendinnen vanuit Duitsland naar een koffieplantage geweest hier in de buurt. Daar kregen wij een rondleiding. Daarnaast kwamen we ook meer te weten over het ontstaan en de geschiedenis van koffie. Het was zeer interessant, en natuurlijk ook lekker. We kregen de kans veel soorten koffie te proeven, en daarna ook aan te kopen. Jammer dat ik rekening moest houden met het gewicht van mijn valies, anders had ik zeker veel koffie mee om mee te nemen naar België.

Vandaag heb ik vooral wat gerust. Vanavond ben ik, samen met enkele vrienden van op school, uitgenodigd op een barbecue van costaricanen. Ik krijg al honger !

Groetjes vanuit Costa Rica !

  • 02 September 2012 - 10:05

    Lut Buyse:

    Hé, Eline,
    Heb zonet jouw site binnengekregen.. Jouw verslagen allemaal gelezen...Ja..vanuit het verre Vijve zou je zin beginnen krijgen om naar Costa Rica te trekken. Zo te zien heb je het daar volledig naar je zin. Geniet er maar van... Doe zoveel mogelijk indrukken op, want die twee maanden zijn ZO voorbij.
    P.S Inderdaad, als je de foto's van de koffieplantage bekijkt........mmmm ik smaak zo al de lekkere geurende koffie....haha

    Groetjes.
    Lut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Eline

4 augustus 2012 vertrek ik voor 2 maand naar Costa Rica. Daar zal mijn droom werkelijkheid worden. Ik zal 4 weken Spaanse les volgen in een internationale talenschool in de hoofdstad, San José. Met de opgedane talenkennis zal ik als vrijwilliger meewerken aan een project. Welk project het precies zal zijn of waar ik precies vrijwilligerswerk zal uitvoeren, blijft ook voor mij nog een verrassing.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 36015

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 28 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: