vrijwilligerswerk rescuecenter - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu vrijwilligerswerk rescuecenter - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu

vrijwilligerswerk rescuecenter

Blijf op de hoogte en volg Eline

16 September 2012 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

- back to basic -

Na mijn weekend doorgebracht te hebben op het strand, met een cocosnoot in mijn hand, vertrek ik nu naar Moin. 2u verwijderd van Puerto Viejo ligt het kleine maar gezellige dorpje 'Moin'. Daar zal ik voor een week verblijven in een vrijwilligershuis in de jungle en op 10 meter van het strand. Overdag zal ik er werken als vrijwilliger op een project. Dit project zorgt ervoor dat de babyaapjes en gekwetse aapjes opvang krijgen. Mijn taak zal eruit bestaan eten voor ze te maken en het daarna te geven. Daarnaast sta ik ook in voor het koken voor de vrijwilligers. Ben benieuwd naar de keuken, want zo te horen is het 'back to basic'. Geen internet ( wat wil zeggen dus geen verslagen, sorry), geen warm water , ... Als dessert wordt er meestal naar het strand gegaan om aan een palmboom te schudden, en daarna cocosmelk te drinken. Mmm...

Van zodra ik kan, zal ik foto's en een nieuw verslag posten. Maar wees gerust. Ik ben aan het genieten. En dit moet ook, want binnen 2 weken al terug...

Tot dan !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Eline

4 augustus 2012 vertrek ik voor 2 maand naar Costa Rica. Daar zal mijn droom werkelijkheid worden. Ik zal 4 weken Spaanse les volgen in een internationale talenschool in de hoofdstad, San José. Met de opgedane talenkennis zal ik als vrijwilliger meewerken aan een project. Welk project het precies zal zijn of waar ik precies vrijwilligerswerk zal uitvoeren, blijft ook voor mij nog een verrassing.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 35994

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 28 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: