Manuel antonio- - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu Manuel antonio- - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu

Manuel antonio-

Blijf op de hoogte en volg Eline

18 Augustus 2012 | Costa Rica, San José

- Go some place where no one knows your name -

Kon het niet laten toch even kort te vertellen hoe het hier is, nu ik in Manuel Antonio het weekend doorbreng. Ik heb het hier erg naar mijn zin! Vandaag was de leukste dag ooit. Ik werd wakker van de warmte om 7 u 30. Daarna had ik, samen met mijn vrienden, een lekker ontbijt. We gingen naar het strand. En daar bleven wij heel de dag. Het is er zo prachtig ! Ook de hostel waar in we verblijven is helemaal mijn ding.

Op het strand deden we vanalles. We leerden costaricanen kennen. Samen met hun hebben wij bijna de hele dag gesurft. Gewoon super! Na het weekend volgt een uitgebreid verslag!

  • 19 Augustus 2012 - 10:52

    Natalie:

    Heey Elinetje!!

    Ik volg je verhalen op de voet en vind het super dat je het daar zo naar je zin hebt :).

    Het is altijd je droom geweest dus geniet er nog ten volle van want tis een super kans!

    En blijven verhaaltjes posten, I like!

    Groetjes ook van Rik, Greet en Barbara :)

    X x

  • 19 Augustus 2012 - 10:52

    Natalie:

    Heey Elinetje!!

    Ik volg je verhalen op de voet en vind het super dat je het daar zo naar je zin hebt :).

    Het is altijd je droom geweest dus geniet er nog ten volle van want tis een super kans!

    En blijven verhaaltjes posten, I like!

    Groetjes ook van Rik, Greet en Barbara :)

    X x

  • 19 Augustus 2012 - 18:08

    T. Anne-Mie:

    Dag Eline

    Daar het hier ook zeer warm is en geen weer om te wandelen of te fietsen zit ik nu weer aan de computer.Bedankt voor de leuke mailtjes en geniet maar verder van je mooie reis. Dat zal je nooit vergeten zo'n kans dat je krijgt om de andere mensen te ontdekken.
    Deze morgen fietste ik naar N. Jozef om mijn fiets eens te controleren en te kuisen. De fiets is dus weer in orde om er enkele kilometers mee te rijden. Gelukkig !
    Vandaag was het ook de huwelijksverjaardag van Peter en Nele. Toen was het ook snikheet!

    Je internetadres heb ik nu ook doorgegeven aan Peter , Katheen en Lieven.
    Tot later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Eline

4 augustus 2012 vertrek ik voor 2 maand naar Costa Rica. Daar zal mijn droom werkelijkheid worden. Ik zal 4 weken Spaanse les volgen in een internationale talenschool in de hoofdstad, San José. Met de opgedane talenkennis zal ik als vrijwilliger meewerken aan een project. Welk project het precies zal zijn of waar ik precies vrijwilligerswerk zal uitvoeren, blijft ook voor mij nog een verrassing.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 36009

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 28 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: