Planning weekend - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu Planning weekend - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Eline Sabbe - WaarBenJij.nu

Planning weekend

Blijf op de hoogte en volg Eline

08 September 2012 | Costa Rica, San José

- Hoe vrolijker je bent, hoe meer je nog te leren hebt -

En ja hoor, ik ben vrolijk ! Dit zorgt ervoor dat ik steeds wil bijleren en dat ik ook voldoening heb van de zaken die ik hier onderneem en bijleer. Ik begin al vlotter Spaans te spreken, mijn gastgezin bevalt mij enorm goed, het is leuk de cultuur van de costaricanen al beter te kennen, ... EN mijn droom is eindelijk werkelijkheid geworden. Het voelt aan als een enorm leuke ervaring, vrijwilligerswerk te mogen uitvoeren bij de koddigste kindjes ooit, leuk hoor ! Vrees ervoor dat dit wel gepaard gaat met een verslaving. Wees er maar zeker van dat ik hier (tijdens mijn vrije tijd), al opzoekwerk heb gedaan voor een volgende dergelijke ervaring. En wat klinkt Peru mij mooi in de oren !

Dit weekend zal ik dus nogmaals thuisblijven. Vandaag (vrijdag) had ik al vrijaf. Ik ging wandelen en ik genoot van het mooie weer. Vanavond zal mijn mamatica een costaricaans feestmaal bereiden voor enkele vrienden en ikzelf. Want ja, morgen mag ik hier mijn verjaardag vieren. Wat leuk ! Ik heb niets speciaals gepland. Ik denk dat ik gewoon zal genieten van dit prachtige land, en van het idee dat ik maandag terug mag gaan 'werken' (lees= plezier beleven en bijleren). Zondag ga ik samen met 10 vriendinnen een avonturentour maken. YES !

Vele groetjes
PURA VIDA

  • 08 September 2012 - 01:05

    Lieve:

    Muchos años feliz! Vier maar goed in Costa Rica, en wie weet volgend jaar in Peru. :-) Bij mij is 't ook allemaal begonnen met 1 maand vrijwilligerswerk. En nu woon ik al meer dan 15 jaar niet meer in Belgie. Plezant om Zoveel entoesiasme te lezen in je verhalen....

  • 08 September 2012 - 01:09

    Eline Sabbe:

    Dankjew tante lieve ! Tzal toch wel een beetje werken worden dit jaar om nog eens zo een ervaring te kunnen meemaken! Maar daar wil ik graag voor werken !

  • 08 September 2012 - 08:46

    Nicole:

    Liefste Eline.

    Langs deze weg willen wij U een gelukkige verjaardag toewensen,in het land van uw dromen.
    Geniet er maar van,maar ik weet dat ge dit zult doen.
    Uw verhalen stralen geluk uit,en het is een plezier om iedere morgen uit te kijken naar wat nieuws uit het verre Costa Rica.

    Dikke kus van ons beiden.

    Nicole

  • 08 September 2012 - 11:57

    Tante Marleen:

    Een heeeel gelukkige verjaardag!!!!!! Het lot van deze kinderen ligt me zo nauw aan het har t. Ik heb ze ook zien smeken om een beetje vriendschap. Al wat je nu doet zal je levenslang bijblijven. Geloof me. Drink maar een glaasje op je verjaardag en geniet. Groeten.

  • 08 September 2012 - 12:46

    Oma En Opa:

    Dag Eline,

    We wensen je een heel gelukkige verjaardag toe in costa rica en zijn heel gelukkig zoveel (goed) nieuws van je te ontvangen; en toch missen we je een beetje hoor.
    Geniet van je verjaardag zover van hier

    vele groetjes en kusje van oma en opa

  • 08 September 2012 - 23:36

    Marleen En Ignace:

    Eerst en vooral een heel gelukkig verjaardag voor die knappe lieve behulpzame enthousiaste madam van st eloois vijve!!! ons ELINE!!!!!

    Het doet echt me echt deugd elke keer opnieuw uw prachtige verhalen te mogen lezen.

    Die kindjes zullen uw blij gezicht en uw hartelijke knuffel niet vlug vergeten...en jij ook niet.....

    JA, uw tijd daar kort vlug in hé...

    Geniet van uw werk, het is iets wat je nooit zult vergeten!

    nog een hele dikke zoen voor je verjaardag!!!!!

    chapeau voor uw inzet

    Ignace en Marleen

  • 09 September 2012 - 17:08

    Oma Rita En Opa Jozef:


    Dag Eline

    Gisteren hebben we geen berichtje kunnen versturen op uw verjaardag,
    ons internet werkte niet, daarom vandaag onze wensen.
    We hebben er veel aan gedacht, 19 jaar geleden toen ik die twee kleintjes,
    elk in de palm van een hand zo hulpeloos zag liggen, en NU zo een zelfstandige
    meisjes. Ja, kleine meisjes worden groot (groot) toch in hun doen, als we alles lezen
    wat je nu allemaal mag en kan meemaken en, mee maken. Tof Eline, dat kunnen
    ze je niet meer afnemen de ervaring de liefde dat je kan geven en ook terug krijg,
    dit is een heel mooi verjaardagsgeschenk, we weten wat het is vrijwilligerswerk,
    een geluk voor wie het KAN doen, maar zeker voor wie er van kan genieten.
    Eline, maak het verder goed en veel plezier met uw kindjes en al uw vrienden.

    Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Eline

4 augustus 2012 vertrek ik voor 2 maand naar Costa Rica. Daar zal mijn droom werkelijkheid worden. Ik zal 4 weken Spaanse les volgen in een internationale talenschool in de hoofdstad, San José. Met de opgedane talenkennis zal ik als vrijwilliger meewerken aan een project. Welk project het precies zal zijn of waar ik precies vrijwilligerswerk zal uitvoeren, blijft ook voor mij nog een verrassing.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 36012

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2012 - 28 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: